Saturday, 30 June 2012

Prize time....prima prima prima

so disappointed......


We pulled two numbers up from the last prize post and neither have responded.....YOUR joking :( nope we are not.........so we have closed that one off and now we are having a
DOUBLE prize dip for this prize
.....YEP that's right....its doubled......so how bout 3 packs of pretty flowers, some bling and a page runner or two???  Sound good???  Leave us a comment then......

22 comments:

Ultimate Whirligig said...

Hi guys. Its been a while since I have swung by to say hi. Life gets so busy. And how lucky am I to come today to go in the fab prize draw :) Happy crafting. Michelle (whirligig)

Rhonda said...

What an amazing chance for all of us now...A supper dupper Prize...
Love what you create girls...

Huggles

Narelle said...

You snooze you lose!
Their loss is our gain.....

Cant think of any others right now!

Awesome prize though!

HarmonySweetpea said...

Wow, they will be kicking themselves if they ever realise. Gotta be in it to win it so here I am.

Hoping to get some scrapping done this evening :)

Maree said...

How ridiculous, why wouldn't you claim your prize...Gotta love Prima...

Narelle said...

Oh wow, there loss is our gain. What a wonderful opportunity for some fabulous Prima. Thanks for the chance.

Shazza said...

Kathie! you are always soooooooo generous! :)

Kerry said...

Fingers crossed for us then.

Anthea said...

What? We get another chance?

I feel a bit bad for the people who didn't realise they had won, but I feel a little bit good too.....knowing I might win this time. ;)

Lizzy Hill said...

That's crazy!! I LOVE the flowers I won a few months ago....silly peeps! They missed out big time... oh well.....here I am. Gotta be init to winit:):):) Thanks for your continuing generosity, Kathy:):):)

sue said...

another chance!
"woo hoo!"
thanx again for the chance!

leeanne said...

Hello
how are you
I thought someone would have claimed the other ones.

linda said...

Always love your giveaways,you are so so so generous,,
Sorry to the girls who haven't claimed :p but we are all in it to win it

linda said...

Would love to claim these
Thanks for hosting the give away
Linda

Athenie said...

Sad, Happy, sad, happy - so confused but am really loving the chance at a double prize! Yeah!

Jane said...

Generous as always Kathie. Someone will be a very lucky lady.

Karen said...

ohhhh an extra generous prize, good luck to everyone, someone will be very happy!

Pauly said...

Wow, no claims on a great prize ...... Good luck all and don't forget to keep posted!!

Anonymous said...

This would be lovely. Ashlee

Anonymous said...

I did this last time thanks to Kerry. Deborah

Anonymous said...

Hope I'm not too late, I'm only new to scrapbooking and I think I'm hooked. Cherie

Anonymous said...

Trust me didn't leave my name - Lynne